SMS cu urari de CRACIUN

Dacă ai ajuns aici căutând sms crăciun, sau sms sarbatori, sau unde găsesc mesaje cu urări de anu nou, sau cum trimit sms la toti din lista, ca să nu fii total dezamăgit, ia d’aci una grea: fie ca.

Asta cu fie ca e de bază. Dacă ai tastat deja fie ca, treaba e ca și rezolvată.

2012-12-24_110833

 

Și dacă tot te-ai hotărât să trimiți un mesaj d’ăsta de tuturor celor din agendă, nu uita să te semnezi! Semnează-te cu nume și prenume, că poate instalatorul care ți-a dat număru’ lui de mobil sperând să te mai jumulească o dată de bani nu știe cine e Gicu. Probabil că n-o să știe nici cine e Gicu Georgescu, da’ deja nu mai contează.

Ai citit până aici?

Bravo! Acuma să trecem la lucruri mai serioase. Ce reacție are ăla de primește semeseul cu lumina sărbătorilor și nasterea Domnului?

Nokia. Bip-bip-bip, beeeep-beeeep, bip-bip-bip.

1. Pula mea, ce factură am uitat să plătesc?

2. Pula mea, iar trimit ăștia oferte.

3. Aoleu, pula mea, s-a întâmplat ceva cu tanti Aglaia!

4. Care pula mea, la ora asta…

1 mesaj  nou. Deschide:

Fie ca nasterea domnului…

1. Al cui pula mea o fi număru’ ăsta?

2. Gicu? Care Gicu? Pula mea.

3. Gicu Georgescu… Gicu Georgescu… Cine pula mea e Gicu Georgescu?

4. A, un sms de la Gicu. Pula, acuma trebuie să-i răspund. Futu-i, tre’ să caut un mesaj frumos de trimis prin sms.

5. A, un sms de la Gicu. ‘tu-l în cur, nu putea și el să dea un telefon?

etc.

Sigur vreți să trimiteți?

Lasă un răspuns

