PDS…

nu, pds nu vine de la permesso di soggiorno. acolo s-a mai dus un an. postare sărbătorească. băgăm și un text mișto de smâs, cu lumina învierii (pardon, aia fu când s-a tăiat mielu’, acu s-a tăiat porcu’, altă gâscă-n altă traistă!) liniștea nașterii și moș crăciun care face chestii.

habar n-am cât am scris anul ăsta, nici nu ne interesează. habar n-am câți vizitatori am avut, câte comentarii și cât spam. o să trăim și la anu’ în ignoranță identică. o singură chestie mi se pare semnificativă pentru blogul ăsta: cel mai căutat cuvânt care a adus vizitatori aci. și cuvântul este… estee… esteeeee?

urmarea în episodul viitor (if any!)

La mulți ani vouă și chestii mișto să vi se întâmple în 2011!

Vă pupă aciddu.

Lasă un răspuns

