Degeţelele la cutie!

…şi ochii în patru, dacă nu vreţi să rămâneţi în curu’ gol a doua zi după salariu…

via threatlevel. realizare artistică, zice aciddu. filmul, zic.

şi mai zice acolo câteva chestii de bun simţ:

  • acoperiţi-vă mânuţa cu care tastaţi pinul
  • căscaţi ochii la bancomat, vedeţi dacă ceva arată ciudat la el; nu vă jenaţi să trageţi de fanta prin care se bagă cardul; dacă vi se pare că ceva este lipit pe slotul de card sau pe tastatură, mai bine căutaţi alt ATM. dacă găsiţi dispozitive bizare, nu încercaţi să le înlăturaţi.
  • dacă cineva se oferă să vă ajute cu bancomatul, mai ales dacă vi s-a înţepenit cardul înăuntru, nu acceptaţi.
3 comentarii la “Degeţelele la cutie!

    • nu, dar am intalnit un grup de siderurgisti care efectua (el, grupul) o retragere colectiva de numerar. primul dadea indicatii, al doilea butona, al treilea avea o hartiuta cu pinul pe care il tot dicta celui de-al doilea… mai erau vreo doi care asistau, poate unul dintre astia era titularul cardului…

      • Daca era doar un pin la mijloc probabil ca se discutase „hai sa bem o bere”, primul ca „n-am bani”, al doilea ca „i-am uitat in vestiar”, al treilea ca „trebui sa iau nus ce in drum spre casa” si ultimul ca „eu n-am la mine dar mai am pe card”. Asa s-au mobilizat siderurgistii pentru o cauza nobila si potolitoare de sete in canicula bucuresteana. Era asta vara, nu?!

Lasă un răspuns

