…şi altele…

o menţiune specială pentru μπύρα άλφα, aciddu zice: fraţilor, cre’ că aţi greşit reţeta!

2 comentarii la “…şi altele…

  1. În beri se numară
    peregrinările mele.
    Precum Odiseu
    pe valuri mereu
    în insulele toate
    mă tratez cu rafinate
    cu malţ îndulcite
    şi hamei fermentate
    beri nenumărate.
    Pe stânci, pe nisipuri
    pe albe podişuri
    prin citadine locante
    cu mâncăruri picante
    eu degust fără milă
    din lista fertilă
    beri de feluri multe
    cu drojdii fecunde.
    C-or fi blonde, brune
    în nuanţe de alune,
    c-or fi caramelizate
    sau chiar nefiltrate,
    c-or fi lager, pils
    pale, demne de-un vis,
    berea am consumat
    ca un rafinat.
    De-aveţi întrebări
    sau poate mirări
    eu vă spun concret
    şi chiar la obiect
    Aciddu, un domn,
    a avut o vacanţă beton!

    😛

    • (deci) aciddu se simte băgat în seamă mai mult decât merită. şi începe să-şi pună întrebări filozofice despre berea pe care o consumă în deplasări. (cine? de unde? încotro?).
      oscilez între a explica aici şi a scrie un articol nou despre.
      ok, articol nou, da’ după ce ies din criza post-vacanţă.

Lasă un răspuns

