avem mel si veveve

Din seria CMM (Chestii Mioritice Mişto), azi servim p’aia cu meilu’ şi cu veveve-u’ (accentul pe ultimul e, da?).

1. Avem o firmă. Se cheama Cutarică Impex srl. Am auzit noi pe undeva că dacă nu eşti pe internet eşti neica nimeni. Luăm pe Gigel, băiatu’ vecinului de la parter, priceput la astea cu calculatoarele şi cu internetu’ şi îi dăm doo milioane ca să ne facă un sait. Nu, saitu’ nu face atâta, da’ ne punem bine cu tat-su şi nu ne mai zgârie maşinile în faţa blocului. Gigel ne face un sait minunat, cutaricaimpex.3x.ro. Futu-i, e plin de reclame! Gogu, ăla de la care am cumpărat calculatoru’,  zice că trebe domeniu. Cumpărăm. Adică îl cumpără Gogu, i-am dat zece milioane pentru asta. Scump, da’ face! Acuma avem http://www.cutaricaimpex.ro E mult mai clar, nu? Da’ nu ne trebe şi mel? Ne trebe, da’ avem. Ni l-a făcut tot Gigel. cutaricaimpex@yahoo.com
Deci avem Cutărică Impex S.R.L., http://www.cutaricaimpex.ro, cutaricaimpex@yahoo.com
Băgăm toate astea în reclame, pe maşini, pe cărţile de vizită, şi aşteptăm să ne ia lumea în serios.

2. Suntem consultanţi. Să zicem că ne cheamă Coralia Mangas Brebu (numele e fictiv) şi oferim consultanţă în… nu contează. Avem un buget de x milioane de epuroi pentru proiectul Y. Şi trimitem documente în care trecem adrese de mail gen coralia_brebu@yahoo.com (asemănarea cu o situaţie reală e pură coincidenţă). Şi, desigur, aşteptăm să ne ia cineva în serios. Şi ne ia, pentru că docomentu’ are ştampila Ministerului Educaţiei.

3. Suntem o unitate de învăţământ de stat. Şi cică tre’ să avem o adresă de mail. Şi facem ca în imaginea de mai jos.

Ne puteţi scrie la tatinicolae@yahoo.com sau la mihaelachelu2004@yahoo.com. Cu condiţia să ne luaţi în serios. Ministerul ne-a luat în serios şi a publicat pe site adresele astea. Cum care minister? Al educaţiei, desigur?

4. Mă cheamă George Icsulescu. Preteni mei îmi spune Gygy, cu doo puncte pe Y. Am auzit că pe internet poţi să agati multe pizde comunici cu fete frumoase, aşa că am avut nevoie de un mel. Crysty, tovarăşu meu care merg cu el la şpriţ şi la femei mi-a zis sa îmi pun gygy_2009_2010@yahoo, da’ eo nu-s fraer, doar melu ăsta merge pe internet, nu? Păi şi pe internet trebe să fie cu veveve. Aşa că mi-am tras adresa vvv_gygy_2010@yahoo.ro. Cum, nu-i cu ro? Păi nu e în Romania? Nu? Mai bine!

Lasă un răspuns

