Jocuri traditionale…

…la români.

Meşterul Manole.

salveaz-o pe ana! da-i un ciocan in cap!

Vitrină. Trec, văd cu coada ochiului. „Meşterul Manole… la dracu’, mi s-a părut. Cum să fie Meşteru’ Manole în vitrină?„. Mă opresc, mă întorc, mă uit. Chiar este Meşterul Manole. „Pana mea, o fi vreun joculeţ pentru dezvoltarea aptitudinilor conjugale: zideşte-ţi nevasta şi savurează un mariaj fericit pân’ la adânci bătrâneţi…„.

Nu e asta. Scrie acolo clar: „Salveaz-o pe Ana! Dar nu fi tu cel care dărâmă zidul!”.

Poza explică totul:

Dă-i un ciocan în cap, ca să nu se chinuiască! (Şi ai grijă să nu murdăreşti peretele!).

3 comentarii la “Jocuri traditionale…

  1. Pingback: Tweets that mention aciddu: Da, dar nu chiar acum. » Jocuri traditionale… -- Topsy.com

Lasă un răspuns

