Să congelaţi bine!

Am aflat abia pe la 20 de ani ce e o tută, de la un argeşean. Mi-a explicat cu răbdare şi cu exemple, mirat că nu ştiam cuvântul. L-am băgat la cap, dar nu l-am folosit, cred, niciodată.

Cred că a venit vremea să-l folosesc.

Aşadar:

În parlament a ajuns o tută. Mă rog, au ajuns mai multe, da’ nu despre asta vorbim acum.
Bun. Şi tuta asta vorbeşte. Şi zice aşa:

Şi dacă ai doi lei în buzunar, tot îţi iei o pâine, o pui în congelator şi mănânci în fiecare câte o frimitură, dar nu mori de foame

Întrebarea mea este: în congelatorul cui, fă?
Coană mare, îţi doresc să ajungi cu doi lei în buzunar şi să te întrebi dacă firimitura din congelator o mănânci tu sau o dai copilului.

Merinos!

(Via Moş Călifar)

P.S. Mi-aş fi dorit să spun câte ceva şi despre cei care au trimis-o în parlament, dar gândindu-mă la opţiunile pe care le-au avut…

2 comentarii la “Să congelaţi bine!

Lasă un răspuns

