e-rahat (punct ro)! asa ceva nu există!

mi-a stat cafeaua în gât azi dimineaţă, la buletinu’ de ştiri. cum care buletin de ştiri? ăla de la moş călifar, cele mai importante ştiri de la romania. esenţa.
citesc io asta, cafeaua – cum spuneam – s-a oprit o secundă pe faringele aciddului, după care şi-a continuat drumul firesc spre esofag. motivul pentru ezitare? un sait guvernamental pentru… dracu’ ştie pentru ce. am greşit, nu e un sait. e un portal. adică ceva mult mai mişto. nimic spectaculos până acum, nici măcar nu pot spune că_cafeaua mi-a inundat tastatura, că mi-a explodat laptoapa, că…
spectaculos e doar preţul. juma’ de miliard.
acum câţiva ani italienii făceau un portal. italia.it, o chestie pentru promovarea turismului în macaronia. zice-se că a costat 45 de milioane. dupe care i-au dat reset, au mai băgat 10 milioane şi l-au înviat. total, 55 de milioane. mult!

mult? e-pula, au zis românii nişte români, se poate şi mai mult! romanians do it better. and bigger, maybe. juma’ de miliard cum sună? eh?

punem pe el e-turism, e-biserică, e-agricultură e-rahat şi e-tepula. doar nu vreţi să fie moca!

aciddu ar zice „merinos”, da’ mă gândesc că supt înţeleapta guvernare besistă băsesciană nu se poate face aşa ceva! zic şi eu, ca ardeleanu’ în faţa girafei: „no, aşa ceva nu există!”

5 comentarii la “e-rahat (punct ro)! asa ceva nu există!

  1. Pingback: E-uri « diacritica

  2. Cică nu avem bani în buget. Cu 470 de milioane de euro puteau să facă juma’ de autostradă, să astupe gropile din Bucureşti şi le-ar fi mai rămas bani şi ca s-o dea pe blonduţa de la turism o tură cu căluţul, că tot le e dragă.

    • a zis cineva ca avem banii ăia?
      dacă stau să mă gândesc, cu 470 de milioane eu aş fi făcut muuuult mai mult: aş fi făcut un drum până în Honolulu. one way! 😀

Lasă un răspuns

