seo mioritic

nu mă pricep la seo şi nici nu îmi doresc să. uneori mă joc pe aici cu expresiile, iar rezultatele sunt pe măsură. topicul de succes cu poza goală cu andreea marin e un exemplu. e cel mai citit articol. mai sunt câteva, unele sezoniere, cum ar fi cel cu caseta cu geoană, altele cu bătaie lungă şi cu rezultate surprinzătoare. surprinzătoare pentru mine, pentru că, aşa cum spuneam, nu mă pricep. mă joc. nu sunt disperat să am trafic, nu câştig bani din blog, nu dau în depresie dacă într-o zi am 20 de vizitatori dintre care 10 au căutat „cum se face laba” sau „andreia marin in puta goala poze”.

pe de altă parte, pute românica de specialişti seo. e plin de specialişti care îţi umplu logurile de vizitatori. unici, mânca-ţi-aş! şi uite-aşa se umplu blogurile de comentarii de rahat, se înscriu pe 1000 de forumuri şi bagă linkuri la greu, alţii… alţii sunt mai şmecheri, ca în poza de mai jos.

spam cu electrician

Cuaee, pentru tine exista Akismet. Da’ asta te depăşeşte, nu-i aşa? Anyway, dacă o să am nevoie de un electrician, ştiu unde să mă uit ca să mă asigur că NU te sun pe tine.

A, să nu uit: merinos!

2 comentarii la “seo mioritic

  1. Eu cre’ că fac seo fără să-mi fi propus şi, mai ales, fără să mă pricep la. Că văd că pe cestiunile de ortografie diacritica iese mereu în prima pagină a lu’ google. În unele cazuri iese chiar prima-ntâi. 😀

Lasă un răspuns

