cancan: debaraua cu şampanie

via futacu (io chiar am crezut că citatul ăla e la mişto!), o genială estimare a suprafeţei clubului bamboo făcută de Gabriel Ion de la cancan

Pardoseala clubului era inundata cu sampanie cam 10 cm, daca tinem cont ca s-au consumat aproximativ 100 de sticle de sampanie, conform surselor.

calcul scurt:
100 sticle de şampanie x 0,7l = 70 litri, adică 70 de decimetri cubi, adică 0,07 metri cubi
împărţim la o înălţime de 10 cm (0,1 m) şi ne rezultă o suprafaţă de fix 0,7 metri patraţi.

aciddu credea că bambu’ e mai mare…

2 comentarii la “cancan: debaraua cu şampanie

  1. ioi, mamă, ce-nseamnă minte de matematician! io care gândesc mai mult în imagini vedeam chelnerii cum veneau înot la clienți (pluta pe spate, tava pe burtă), pitzi care făceau scheme de înot sincron printre mese și alte alea. nu mi-am imaginat nici o clipă că ăia 10cm fac bambusul cât o chiuvetă mai răsărită.
    aferim!

  2. poi tot în imagini am gândit şi eu 100 de sticle de şampanie… 10×10 sticle, adică un pătrăţel modest. o imagine prozaică, nu spectacolul pe care îl vedeai tu.
    matematician? minte??? io??? 😀

Lasă un răspuns

