punctu' şi salamu' din adevărul de seară

„Probabil după ce le va trece foamea şi vor cumpăra tot salamul şi tot muştarul de care au nevoie.”

Cam ăsta era rezumatul interviului cu Cosmin Bumbuţ în Adevărul de seară. Mi se pare un exemplu mişto de cum te poate faulta presa (sau presarul) scoţând din context o frază. Reacţia imediată a fost de genul „bre, dacă publicul tău ţintă e format din mâncătorii de salam cu muştar pe pagina 5 din Libertatea, cre’ că te-ai orientat nasol”. Ulterior am citit tot interviul şi mi-am revizuit atitudinea 🙂

Personal nu sunt un mare admirator al operei lui Cosmin Bumbuţ (poate  şi pentru că nu o cunosc suficient de bine, admit asta), dar mă bucură apariţia Punctum şi îi doresc mult succes şi viaţă lungă.

Şi da, zilele astea, după ce cumpăr salam şi muştar, am să caut şi revista. 😀 Între timp am aflat că se găseşte la f64 şi la Cărtureşti.

Lasă un răspuns

