campanii neelectorale

pe money punct ro exista un top al băncilor de la romania. băncile din lemn nobil ale lui livache nu apar în topul ăsta, nu înţeleg de ce. apar altele, de care eu n-am auzit (recunosc, sunt cam incult, da’ nu e vina mea, e vina sistemului ticăloşit care m-a ţinut departe de lumea finanţelor mioritice).

o să mă întrebaţi: şi ce dacă n-ai auzit? înseamnă că nu există?

ba da, există, mănâncă şi gura acţionarilor lor o buca’ de pâne, treaba lor. da’ pe aciddu îl miră faptul că băncile astea de care el n-a auzit au adunat puncte la secţiunea campanii de promovare.

voi ştiaţi că există în românia BLOM Bank? BLOM Bank are 13 puncte în topul campaniilor de promovare. N-am nimic cu ei, am luat la întâmplare un nume de care nu auzisem. Putea fi RIB, cu 52 de puncte. Voi aţi văzut o reclamă, un pliant, o foaie pe stâlp, orice care să promoveze RIB?

Topul arată cam aşa:

top 5 campanii de promovare

Încă se mai votează, dar Liviu de la BCR e câştigător detaşat. Dacă nu ştiţi cine e Liviu, trebuie să daţi o tură pe la youtube şi să-l căutaţi pe-acolo. E ăla care nu-şi face cazzi suoi şi se bagă în vorbă cu tanti pe terasă. Sau care îşi invită vecinul „laaaaaaa… becere banca pentru locuinţe”, cu un a lung, ca să evite labofonia. De acord că BCR s-a mişcat bine la capitolul ăsta. Chestii clare, uşor de înţeles, care rămân în capu’ rumegătorului de publicitate.

Locurile 2 şi 3 nu le comentez, eu le-aş fi pus invers, da’ nu prea contează.

Da’ comentez locurile 4 şi 5.  Seria cu zânul de la banca transilvania mi-a plăcut. Mult. Tre’ să ai coaie ca să pui şasă cai fumoş’ şi un tip grăsuţ în tutu în spotul unei bănci. Ce-i drept, nu m-a făcut să mă duc la ei să-mi deschid un cont, dar îi iau în calcul în cazul în care… Asta şi pentru că acum vreo doi ani au mai primit o bilă albă de la mine.

M-a şocat locul 4 al otp, pentru că nu îmi amintesc să fi văzut sau să fi auzit ceva despre. M-am uitat şi pe site-ul lor. Nimic cunoscut. Or avea mulţi salariaţi care au votat? Or fi votat-o ungurii din harghita şi covasna? Mister.

Lasă un răspuns

