Captura de ecran, simplu și comod

Sincer, nu mai știu unde anume l-am descoperit, dar țin să îi mulțumesc pe această cale…
Se numește FastStone Capture și a ajuns la versiunea 6.5. Versiunea 6.5 nu mai este free, dar gurile rele spun că versiunea 5.3 este. Și este și portabil, îl puteți căra pe o cheie USB.
Îl găsiți aici: http://www.portablefreeware.com/?id=775
Zice acolo așa:

Synopsis: FastStone Capture is a powerful, flexible and intuitive screen-capture utility. It allows you to capture anything on the screen including windows, objects, full screen, rectangle regions, freehand-selected regions and scrolling windows/web pages. It has innovative features such as a floating Capture Panel, hotkeys, resizing, cropping, text annotation, printing, e-mailing, screen magnifier and many more.

Setările predefinite nu mi-au convenit, așa că le-am modificat io după gust, are o grămadă de opțiuni.
Enjoy!

P.S. Există o chestie pe care n-am putut s-o capturez cu fscapture: ecranele fscapture.
P.P.S. Habar n-aveam că tastatură românească din Vista nu mai are Z și Y schimbate între ele… 🙂

Un comentariu la “Captura de ecran, simplu și comod

  1. Salut! Sunt Gabriel URSAN si ti-am lasat acest mesaj pentru a te informa ca ti-am adaugat blogul aici: http://www.gabrielursan.ro/2009/09/26/bloguri-din-galati/ Din informatiile pe care le-am obtinut de pe internet inteleg ca esti din Galati si am considerat ca merita sa am link-ul tau mai la indemana. Rugamintea mea este sa imi lasi un mesaj in care sa-mi spui daca este ok modul in care ti-am scris titlul blogului sau daca esti deacord ca linkul catre blogul tau sa apara la mine. Iti multumesc si iti doresc o zi cat mai buna!

Lasă un răspuns

