Răsfoială mioritică alb-negru

În ordine cronologică:

Pe la ştirile protv am dat peste link-ul către site-u’ Ministerului Sănătăţii un’e te poţi înscrie ca donator de celule stem. Nu mă pricep la medicină, presupun că e un lucru bun. Lucrul prost e că link-u’ duce către ccss.ro despre care eu n-am cum să ştiu dacă e al ministerului cu pricina. RoTLD păstrează discreţia asupra proprietarului.

Foarte corect, dar problema nu e aici, e la intrarea pă sait. Na belea!

Adică io tre’ să-mi bag datele personale pe site-ul ăsta? Na, acu’ nu mi-au cerut număru de card şi codu’ pin, da’ de la un site guvernamental mă aşteptam la ceva mai… profesional. Ok, e guvernu’ Boc, dar totuşi… Presupun că nu au pus şi aitiştii pe criterii politice. Sau i-au pus?

Am mai dat şi peste campania Nu fi prost! şi care m-a dus la sursă, adică aiurea. Care aiurea mi s-a părut OK şi l-am pus în dreapta, la blogroll.

Aiurea e supărat că pagina de la ilaritatea.net e scufundată în publicitate. Io zic că asta e bine, altfel dai peste articole. În cazul lor, publicitatea e răul cel mai mic.

Acelaşi rahat se întâmplă şi pe gandu’ punct info

Luaţi de citiţi!


celule stem, publicitate, Gandul, registru, Romania, Ubuntu, ministerul sanatatii

De aciddu Publicat în online

2 comentarii la “Răsfoială mioritică alb-negru

Lasă un răspuns

