Domnul Boc apasă o tastă pe internet…

Ieri am avut timp. Timp şi răbdare. Şi rezistenţă psihică. Condiţiile fiind îndeplinite, am ascultat discursul domnului Prim Ministru al României.

Am aflat de la el despre cunoştinţele cognitive, a repetat încă o dată şi, în final, ne-a mulţumit pentru răbdare şi pacienţă. (Pentru necredincioşi, există transcrierea pe site-ul governului, gov.ro)

Şi am înţeles că educaţia se duce înspre goagăl. Zice aşa:

„Putem apăsa o tastă pe calculator sau pe internet şi să obţinem informaţii”

Domnu Boc, dacă ne spuneţi şi care anume e tasta aia de pe calculator şi, mai ales, care e tasta aia de pe internet, promitem să obţinem de acolo informaţii şi să economisim la buget.

A mai spus o chestie adâncă, referitoare la competenţe:

„Ultima, sensibilitatea şi expresia culturală, adică, într-adevăr, de a cultiva elevilor ataşamentul faţă de valorile, tradiţiile, de istoria naţională, de simbolurile naţionale, de ceea ce înseamnă artă, cultură românească şi contemporană.”

Aşa de adâncă e asta, încât încă mai cuget la ce-a vrut să spună dom’ PM acolo…

Eu cred că domnul Boc se bazează mult prea mult pe faptul că nu îl poate asculta nimeni mai mult de 30 de secunde. Eu am reuşit. El o fi reuşit?
Şi mai am o nedumerire: cum rămâne cu ăia 50% la salariile profesorilor?

2 comentarii la “Domnul Boc apasă o tastă pe internet…

Lasă un răspuns

