despre ingineria financiară: impozitul forfetar

…care este.
recunosc că am probleme serioase în a-l înţelege pe ministrul finanţelor, domnu’ inginer Pogea. într-o intervenţie telefonică la antena 3, ne-a explicat de unde ni se trage impozitul forfetar şi nedeductibilitatea tva-ului la cheltuielile cu mijloacele auto.
el ne-a explicat, da’ io sunt mai prost şi n-am înţeles nimic.
am înţeles că 20000 de firme aduc 80% din banii de la buget. aşa că am dedus că ne ştergem la cur cu ăilalţi, dă-i în pizdele mamelor lor de nenorociţi, cu cifră de afaceri de căcat şi cu dările de rahat pe care le plăteau pentru amărâţii care munceau la ei cu carte de muncă.
am înţeles că tva-ul se va putea deduce pentru maşinile luate în leasing şi pentru carele de reportaj. de unde am dedus că_carele de reportaj fac economia să meargă. păi fără reportaje de la uşa lui Becali se duce economia de râpă. nu se mai uită nimeni la teveu, se duc dracu’ încasările din publicitate. trăiască_carele şi firmele de leasing!
nu ne-a explicat cum se mai poate spune că a rămas cota unică de 16%, când firmele care au pierderi plătesc altceva decât 16%. şi cum a rămas tva-ul 19%, când tva-ul la maşini, benzină, service, etc. nu mai este deductibil.

da’ cum spuneam, io-s mai prost şi nu mă pricep la finanţe.
mă luminează cineva?

2 comentarii la “despre ingineria financiară: impozitul forfetar

  1. voia sa ia impozit pe profit si de la aia care faceau profit zero, adica venituri = cheltuieli, no profit, deci 16% din zero era si anume zero. ceea ce se va intampla. daca nu rezista, dau faliment. nu-mi bat capul, ca unii pot plati si ceilalti nu conteaza, asta a fost judecata.

    atent, pe cand eram la sidex, vietuiam la finance, la nea Mihail, daca asta iti spune ceva 😀

Lasă un răspuns

