Cutremur de paşte. Ţeapă!

Deci NU, nu o să avem cutremur de paşti.
Motivu’ e simplu: există paştele ortodox, paştele catolic, paştele evreiesc, paştele cailor şi paştele mă-sii. Doamne-doamne nu poa’ să-i mulţumească pe toţi (deşi unii spun că e atotputernic), aşa că nu bagă cutremur de paşte.

Aşa că mereţi liniştiţi şi aşteptaţi iepuraşul. Vine sezonul de cumpărături.

Pe data viitoare!

Update: Uimitor câtă lume poate da crezare bolnavului ăla de Istrate. Nici lui Hîncu nu i-a ieşit aşa de bine! Sunt curios câţi fraieri or să stea pe-afară în noaptea de Înviere.

81 comentarii la “Cutremur de paşte. Ţeapă!

  1. sall nu-mi doresc pentru nimeni ceva rau in legatura cu cutremurul. dar nu va temeti asteptati iepurasul , oricum dece tocmai de pasti doar nui ca o sarbatoare oarecare ce despre sfinti nui ca si velantaysday nu?
    oricum aveti grija 4 minute e prea mult

  2. Nu ai o treaba, acest link nu are legatura cu prostiile voastre despre cutremure… vezi clipul cu g.w.bush si dupa aia posteaza..o parere… daca te duce neuronul pe care il ai(singurul de fapt) sa incropeasca totu-si o parere…mai vb…

    • problema cu paste-le s-a rezolvat. mai am o problemă cu aberantu’ ăla, inginer-prezicător. şi m-am hotărât ca anul ăsta să renunţ la miel. o friptură de iepuraş e la fel de gustoasă.

  3. Esti sub orice critica! Ca sa nu spun altfel..
    Vei vedea ce „iepuras” iti va da Dumnezeu de Pasti…
    Apropos eu stiam ca Pastele inseamna Invierea Domnului (pentru cine il are intr-adevar pe Cristos ca Domn)

      • Nu ti-as dori sa te ajunga pe tine!….
        Nu ma refeream atat la cutremur, cat la „iepurasii” de Pasti. Din pacate paganismul e la mare cinste astazi. Si e reprezentat cu cinste si aici. Cred in Christos, nu in iepurasi, mosi craciuni si alte bazaconii.

        • daca ai fi citit mai cu atentie (eventual si alte postari de pe-aici), ai fi vazut ca imi repugna exploatarea comerciala a sarbatorilor religioase. in fine, pace sufletului tau!

  4. DINTR-O JOACA DE CUVINTE,CHIAR A IESIT CEVA!
    Da,va fi cutremur „gugustiucilor”! Deja a fost in ITALIA soldat cu morti,raniti,disparuti,sinistrati,familii distruse CHIAR IN SAPTAMANA
    PATIMILOR LUI CRISTOS,adica inainte de PASTI.E cutremur in R.MOLDOVA
    care se poate extinde,E CUTREMUR ZILNIC IN MINTILE SI BUZUNARELOR VOASTRE!
    O saptamana buna va doresc si mai multa seriozitate!

    • a fost, dar pe ala nu l-a „prezis” ciumetele de istratis si nici n-are legatura cu saptamana patimilor, care, asa cum stie orice roman, este saptamana viitoare. si de suferit au suferit acolo si ortodocsi, si catolici, si musulmani, si evrei.
      si cum spuneam mai sus: cutremure sunt zilnic. pot sa prezic si eu ca maine va fi un cutremur in turcia.

  5. am citit comentariile voastre de aici…am mai citit si de pe alte site-uri…mi-e greu sa cred k voi chiar credeti in toate chestiile astea…va este usor sa credeti in ce spune lumea la televizor..dar este mai greu sa credeti in Dumnezeu, asa’i?..stiu k nu ma poate contrazice nimeni ;)…nu cred in toate lucrurile astea..cu cutremurele sau eu stiu cu ce…dar in acelasi timp nici indiferenta nu trebuie sa fiu (trebuie sa ma informez si eu in legatura cu ce se intampla in jurul meu)…multi dintre voi va lasati oribiti de cel rau…prin toate lucrurile astea marunte pe care le credeti…acum nu credeti k spun 100% sigur k VA FI sau NU VA FI vreun cutremur…spun doar k nu trebuie sa credeti in ce spune lumea…ci in Dumnezeu…doar EL stie ce se va intampla!!…Domnul sa va deschida ochii si sa priviti la EL!

    • pe la mine prin cartier nu se statea la usa bisericii pana dimineata. nici macar intre 1 si 3 dimineata. mergi, ia lumina, du-o acasa, mananca un miel si bea un vin. succes!

  6. Nimeni nu poate sa zica ceva sigur cu privire la data unui cutremur puternic in romania..se tot zvoneste k o sa fie intr-o sambata spre duminica sau duminica spre luni,dar nu s-a spus luna, data…Nu stiu ce sa mai cred..In Italia a fost cutremurul asta, au fost si in Bulgaria trei, in Vrancea…Oricum, sigur va fi ceva grav k s-au intamplat prea multe…Inundatii, cutremure, razboie, morti, disparuti, crize, secete…I`m scared :-s Doar Doamne-Doamne stie cand vom muri fiecare..asa k, petreceti de Paste 😀

    • …unde mai pui ca intr-o buna zi o sa vina si sfarsitul lumii. tot intr-o sambata spre duminica, ca sa fim toti acasa, sa nu-l pierdem.
      asa ca don’t be scared, shit happens in fiecare zi 😀

  7. Mai bine sa tacem – nu vi se pare mai destept? Un nebun arunca piatra in lac… Pe de alta parte, e prudent sa nu ne jucam cu vorbele. Nu cred ca va fi ceva. Dar, Doamne fereste, daca se nimereste, castiga nebunul…

    • si daca castiga nebunul, cui ii mai pasa? 😀
      n-are legatura cu vorbitul. e ca si cu rahatul. daca nu vorbesti despre el, nu inseamna ca nu exista. important e sa nu-l „deranjezi fizic” 😀

  8. Pana la urma a fost luni seara (13.04.09) un cutremur mult mai mare in Italia??? Am auzit de la mai multe persoane ca ar fi ras orasul acela dp harta…:| Si la tv n-am vazut nimic…numai de nevasta`sa lui Sal si de Becali se vorbeste…:|

  9. Pingback: Scurt că… « brushvox dezgolit

  10. hellooo.. ce-i cu habotnicii astia?! De-aici ni se trag 820 de biserici vs 300 de scoli! Pana la cutremur ne ingroapa sfintii…

    Aciddule.. esti ok :)!

    • sa nu amestecam credinta cu biserica, sunt doua chestii diferite. 😀
      bisericile alea sunt electorale, n-au treaba cu cutremurul. ma rog, proiectu’ bisericilor tre’ sa tina cont si de seismicitatea zonei, adeca bisericile din vrancea vor costa mai mult sau vor fi mai mici 😀

  11. Cica ne tzine Otv-ul la curent cu privire la cutremure…. ;)) O sa fie in fiecare seara prognoza pt urmatoarea zi… :)) Asa k stati linistiti 😀

  12. ok 😉
    urmaream aseara otv-ul si venise o femeie si spunea k i s-a aratat Dumnezeu si ca o sa fie intai o furtuna in toata tzara si dp aia o sa fie cutremur…si cik nu iese afara cand e furtuna, va muri … si astia primeau mesaje de la ascultatori cum ca animalele au devenit f agitate in ultima vreme…in special cainii si pisicile, altii k au vise cu cutremure… Nush ce sa mai cred…Stiti k se zice k „De ce ti-e frica,d-aia nu scapi!” deci? …

  13. de curand am avut un vis in care se facea ca vine un meteorit spre pamant…in momentul in care a „aterizat” totul in fata mea s-a facut negru si in acel moment m-am trezit…asta ce a mai fost?
    in fine eu nu cred in idiotii de la zeroTV cu prezicerile lor stupide
    cik la istrate:o sa moara Basescu…sa fim seriosi,numai aberatii si pana la urma cine il crede pe asta care isi ia aere de „prezicator”…s-a facut asa peste noapte cu aparitia la zeroTV xD

  14. reply pt ale3xa:
    pai oricum sfarsitul tot va veni candva…si acei ascultatori se baga si ei in seama
    eu nu zic ca nu poti avea vise cu cutremure dar asta nu inseamna k moartea va veni
    si in plus incearca sa ne sperie…asa cred dar nimeni nu stie ce ne rezerva viitorul 😉

  15. @bluzdey, si eu am avut mai demult un vis tot cu un meteorit, tot asa se facea k e sfarsitul lumii si ca veneau spre mine bulgari imensi de foc…avem intr-una vise ciudate si cel mai mult il visez pe cel cu coarne, sa-i nu-i zic numele…asta mi se intampla cand dorm cu fata in sus…in alte pozitii nu am avut niciun cosmar…cand am vise d-astea, intr-una spun in vis „Tatal Nostru”, din reflex…nu stiu ce sa mai cred…Macar sa fim cu frica de Dumnezeu si sa ne asteptam sfarsitul cand va dori EL! Pana ulta alta, Paste Fericit Tuturor..si sa ne fereasca cel de Sus de cutremur…:-s

  16. PASTE FERICIT!!!

    Un inger bun din cer coboara, se roaga-n taina, apoi zboara.De-acol` de sus el ne trimite un zambet bland si trei cuvinte : ” HRISTOS A INVIAT !”

  17. pe Realitatea au zis ca cutremurul a inceput la 20:18 si cateva sec si s-a terminat la 20:32 si cateva secunde. Deci vreo 6 min :-s Incep sa cred ce afirma acea babutza la Otv (k va fi furtuna in toata tara si dp aia o sa fie cutremur de 7 min). La mine a fost urat rau, a plouat putin, dp aia a dat soarele, dp aia a fost innorat si mai tarziu am vazut pe cer niste nori albastru cu alb si cu mult rosu. Chiar vorbeam cu cei din jur ca se va intampla ceva daca sunt norii asa…Acum nu stiu ce sa zic…Or fi replici la el? :-s

  18. Bai, sincer eu nu cred in nimic, sunt ateu convins…n-am urmarit nici otv-ul cu nebuna aia de a prezis ce se va intampla…si in general cred decat ce vad cu ochii mei. Dar mi s-a parut destul de ciudat faptul ca pisica mea a intrat in calduri sambata dimineata, fara nici un factor extern care s-o „bage” in calduri. Cand a inceput cutremurul ma uitam la un film, dar cu 20-30 secunde inainte pisica a innebunit, a devenit deodata nelinistita. E adevarat ca animalele simt cu 2-3 zile dinainte vibratiile tectonice. Serios acuma, nu vin sa fac misto de unul sau altul, sunt impartial, faza e ca noi ne-am obisnuit sa avem totul pe tava, sa cautam pe net sau sa ne luam un aparat care „prezice” cutremurul. Si noi aveam al 6-lea simt …

    • spre deosebire de pisica ta, motanu meu n-a intrat in calduri 😀
      mai mult decat atat, inainte de cutremur statea pe un scaun si se uita fix spre frigider. in timpul cutremurului a stat pe scaun si s-a uitat mobil pe frigider. dupa cutremur a continuat sa priveasca fix spre usa frigiderului. probabil spera sa se deschida 😀

  19. si cainii mei au fost agitati inainte de cutremur cu vreo 15-30 de min. In timpul cutremurului, n-au schitat chiar nimic.. .Au fost linistiti…Au stiut ei k va fi unul mic, asa k nu s-au speriat ;))

  20. …..ma face as cred ce e mai urat de el si de nepoata sa (o tipa care habar nu are cum sta in picioare gramatica limbii romane),dar care are pretentia ca vb mult engleza si de aia le incurca .pai sa va zic eu ca am intrebat cauza vibratiilor mosului ca deh,poate fi o tensiune mare sau parkinson ,dar miau inchios accesul sa nu mai vada si altii.ca ce m am trezit eu?..si stii raspunsul mosului?…va trai si va vedea .ei bine mos istrate stai de te odihneste ca eu am obosit as ti citesc toate porcariile zi de zi si le mai postai si seara pe la 22 dupa ce erai bine informat de semaforul si campul magnetic de pe foton .N e crezi prosti?nu ti o ajunge ca ne ai tinut de dinainte de pasti in panica ?admina ta e tuta rau ,pierzi si banii care ti iau promis tovarasii mei ,ca am impresia ca nu vrei sa recunosti ,dar tu tot ce ai scris in cartea aia ta ,decodifici dupa mersul in timp.si le scalzi ca as ti iese tie bine.fa ceva frumos pe blogul tau cum ar fi un MARE RAHAT!

Lasă un răspuns

