Mesia cel negru de la casa cea albă

Nu mi-a fost deloc simpatic Bush junior. L-am considerat (şi îl consider) prost. Din toate punctele de vedere. Ca preşedinte, ca persoană. Un imbecil votat de imbecili. (O mai ţineţi minte p’aia cu „al nostru, dintre noi, pentru noi„? 😀 )

Mă uit acum la înscăunarea noului preşedinte. Puţin contează că este primul preşedinte de culoare. Pentru mine putea fi şi asiatic (mai mult, m-aş fi bucurat ca noul preşedinte să fie două thailandeze 😀 ). Mă uit la entuziasmul universal şi mă apucă deja greaţa. Trenul lui Lincoln, biblia lui Lincoln, dar mai ales hoardele de imbecili susţinători care îl aclamă isteric. „Soarele răsare, Iliescu-apare!” P’asta o mai ţineţi minte?

Încă nu ştiu ce mi-e mai mult: greaţă de festivismul ieftin, sau milă de dobitocii care îşi imaginează că o să se schimbe ceva (ce muie sinistră le planează deasupra capului!) ?
Greaţă, desigur. Ura, ura!

4 comentarii la “Mesia cel negru de la casa cea albă

  1. noi o ţinem minte p-aia cu „iliescu-apare, soarele răsare”. americanii nu.
    pe de altă parte, după bush jr orice om care leagă coerent 2 propoziţii pare un mesia.

    pe negrii care l-au aclamat îi înţeleg. dacă eram dintre ei, în mod sigur m-aş fi bulucit şi eu acolo.

  2. @simona: pe cei care l-au aclamat ii inteleg si io, da’ pe aia de au organizat mega-show-ul cu pricina nu ii pot intelege.
    @alx: speranta moare ultima, da’ mai rau e ca nici ei nu stiu ce spera…

  3. aciddu, mega-şoul ăla marketing se cheamă. iar ideea de promovat: „america e strong”. sau, mai exact: „nu, dragi americani, nimic nu s-a schimbat: america e în continuare cea mai tare, chiar şi în vreme de criză”. cu atât mai mega e şoul, cu cât e criza mai mare.

Lasă un răspuns

