Apocalipsa mioritică după legea 298

Titlu apocaliptic-paranoic la ilaritatea:

Toate convorbirile telefonice şi SMS-urile vor fi înregistrate de marţi şi stocate timp de şase luni

citesc mai jos, în articol: „toţi operatorii de telefonie fixă şi mobilă, precum Romtelecom, RDS&RCS, UPC, Orange, Vodafone, Cosmote şi Zapp sunt obligaţi să stocheze timp de şase luni numărul de telefon al apelantului şi al celui care a fost apelat, adresa abonatului, locaţia celui care este apelat, când a fost făcut apelul şi cât durează convorbirea telefonică.”

aş întreba pe anonimul autor: unde zice că se înregistrează convorbirea?

uite-aşa apare câte un imbecil care aruncă în presă interpretarea neuronului său despre legea cutare.

mă pregătesc sufleteşte să aud mâine cum că big brother ne înregistrează convorbirile, ne stochează mailurile (inclusiv alea de pe zerverele yahoo şi gmail), ne citeşte ziarul de lângă budă şi repartitoarele de pe calorifere.

ne auzim de marţi în şase luni. trăiască bizonul de presă!

3 comentarii la “Apocalipsa mioritică după legea 298

  1. io din cauza asta n-am sunat azi (marţi) pe nimeni, ca să nu mă-nregistreze.
    din păcate, m-au sunat pe mine 2 persoane, dar am avut grijă ce spun, să nu se-ntoarcă împotriva mea.
    sex la telefon o să fac abia mâine, miercuri, că mă gândesc că dacă stocat convorbirile de marţi, pe alea de miercuri nu mai au unde să le-nghesuie. nu?

Lasă un răspuns

