Galaţi – locul unde gunoaiele se văd din satelit

Acum câteva luni, cam şase, îmi rupeam suspensiile pe Tecuci. Pe strada Tecuci. Atent la gropi, cât p’aci să iau pe capotă o camionetă albă, plină ochi cu crengi. N-am reuşit s-o depăşesc până la Siderurgiştilor. Şi nici după aceea, până la centură. Am mers în urma ei până aproape de o cale ferată (fără barieră, că doar suntem in Galaţi, Europa, secolu’ XXI), unde respectivul a tăiat-o la dreapta. „Cazzi sua!” mi-am zis, „bine că am scăpat de el. o fi groapa de gunoi pe acolo…”

nici nu ştiam cât de bine am nimerit-o. aveam să aflu abia când s-a dus dracului frunzişul boscheţilor din zonă. am făcut poze, deşi nu mă simţeam deloc confortabil pe acolo, pe jos şi cu aparatul în mână.

Galaţi - groapă de gunoi

Galaţi - groapă de gunoi

Galaţi - groapă de gunoi

Galaţi - groapă de gunoi

Galaţi - groapă de gunoi

Galaţi - groapă de gunoi

Nu ştiu ce mi-a venit, dar în seara asta m-a mâncat in cur să mă uit dacă nu cumva jegul se vede şi cu Google Earth.

Bingo!

E acolo.  Se vede că imaginea e mai veche, cantitatea era mai modestă pe vremea aia.

Galaţi, gunoaie din satelit

Galaţi, gunoaie din satelit

Cu ocazia asta se vede şi unde anume e depozitul.

Aşadar…

Dragă Moş Nicolae, nu-i aşa că în viitorul apropiat ai să te gândeşti să faci un proiect prin care să împiedici depunerea deşeurilor în zonă?

Dragă doamnă Garda de Mediu, se aude şi acolo, la etaj?

Dragi domnişoare organizaţii ecologiste, care sunteţi voi active la televizor, vă încumetaţi să faceţi ceva?

Dragă Partid Ecologist, (ooops! ăsta e defunct, condoleanţe!)

Mda…

4 comentarii la “Galaţi – locul unde gunoaiele se văd din satelit

  1. intradevar ai dreptate…si la subsolul casei mele cam acelasi lucru este …plin de gunoaie si de materii fecale (umane) venite din sistemul de canalizare al centrului orasului Galati.
    Imi pare rau ca nu pot atasa o poza.

Lasă un răspuns

