capacul budei: viziunea Ancăi Serghescu asupra binelui penial

un titlu precum „Spre binele barbatilor, colacul de la WC trebuie sa stea jos!” nu putea să mă lase indiferent. citesc. citesc şi mă crucesc. un fel de „manânc şi plâng, mănânc” în variantă neo-mioritică pe ziare dot com. ok, deci mai bine mă piş prin colac decât să-mi asum riscul ca respectivul accesoriu să-mi cauzeze daune la … mă rog, acolo! încerc să-mi imaginez cum ar putea fi pusă în practică situaţia. e vorba de ceva cercetători britanici. britanici ca ăia de se opăriră la studiul durex, cel cu 2 cm mai puţin la insulari. deci nu e aia. atunci o fi poziţia? nope. merg la articolul original, ăla din Live Science. mă lămuresc. e vorba de toddlers. mai rău de atât: potty trained toddlers. adică sărmani juniori pe care i-au trimis la budă fără instructaj temeinic. ok, sunt britanici, au o scuză. dar nu găsesc nicio scuză pentru titlul articolului: Doctor’s Advice: Leave the Toilet Seat Up.
unde UP, în viziunea Ancăi Serghescu, înseamnă JOS.

Anca, tradu asta: up yours!

Lasă un răspuns

