PD minus L îmi face educaţie

şi mă învaţă cum e cu uninominalili ăştia care strigă la geam să-i votez. (n-am înţeles niciodată de ce maşinuţele răcnitoare de campanie nu se duc dracului mai departe, ci fac stanga-mprejur după colţ şi îmi trec iar pe sub geam)

astăzi am primit „VOTUL UNINOMINAL pe înţelesul tuturor”. nu ştiu cum de şi-au dat seama că io îi înţeleg mai greu, da’ au găsit soluţia optimă. repetiţia e mama învăţăturii. aşa că mi-au dat, ca să am ce repeta.

repetitia, mama tuturor invataturilor

repetitia, mama tuturor invataturilor

nu le mai număraţi, sunt 19. toate la mine în cutia poştală. încă nu ştiu dacă e şi pe înţelesul meu. da’ promit să citesc câte una pe zi, după care mă duc să votez.

alo!
bre, pedé!
salvaţi, bre, un copac!
nu mai stricaţi hârtia pe gâşte!

Lasă un răspuns

