Dragă domnule Moş Nicolae

…am zis cu flit, nu cu apă. Şi nu aşa multă.

Data viitoare am să am grijă ce-mi doresc, poate mă trezesc cu un bic de 20 de centimetri.

Voiam să zic că azi a stropit în Galaţi. Cu apă. Pe centură se fac reparaţii. A rezultat ceea ce vedeţi în imaginea alăturată de mai jos.

Galati

Galati

Toată compasiunea mea pentru colegul de trafic din Oltcit-ul grena. Las pe voi să ghiciţi ce păţeşte un Oltcit în situaţia de mai sus.  Omule, există programu’ rabla. Go for it!

3 comentarii la “Dragă domnule Moş Nicolae

Lasă un răspuns

