comentatori profesionisti

ziceam scriam ieri de comentatorii rumâni de la formula 1… am aflat între timp şi cum îi cheama. n-am aflat cine îi cheamă. adică ar fi multă lume fericită/mulţumită dacă respectivii şi-ar ţine gura pe durata cursei, scutindu-ne de un inutil consum nervos şi lăsându-ne măcar plăcerea de a auzi motoarele si team-radio. da, sunt de acord să li se dea salariul (din abonamentul tv care mi se ia cu japca), numai să tacă.

3 comentarii la “comentatori profesionisti

  1. aha. io mă gândeam că-i vina mea, că nu mă pricep la formula 1, şi d’aia îmi pare tâmpit nenea ăla care comentează.

  2. Pingback: sindromul succesurilor loveşte în tvr « jurnal de repatriat

Lasă un răspuns

