dimensiunea contează

e la moda printre politicieni să abereze şi ei pe bloguri. dacă nu ei, măcar suporterii lor. mai tare decât sloganul cu femeia, mi se pare ăsta cu parul. că din imagine se vede că de păr nu poate fi vorba…

parul lung

totuşi, io zic că daca ai parul mic nu ie bine. sau, dupa cum spune tona de spam primită zilnic, size matters.

ale dracu’ diacritice!… 😀

6 comentarii la “dimensiunea contează

  1. Ma gandeam eu ca voi fi luat la „leapsa”…
    Ma rog, asta stiam si eu. Cand eram copil jucam „leapsa pe ouate” dar parca nu ne dadeam palme… ne alergam si cand era sa fim prinsi, ne asezam jos… pe ouate 😉
    Asa ca… de aici confuzia. Tot nu mie clar ce legatura are contextul articolului cu datul palmelor… poate ca nu sunt asa de „profund” ca altii…
    Asa ca de-aia am cerut explicatii. Poate ca nici voi nu stiti… hahaha.

  2. E clar, am inteles, dar eu vorbeam de leapsa.
    Se pare ca acest cuvant a capatat si alte intelesuri, in afara de ceea ce scrie in „DEX online”.
    Poate niste intelesuri mai „acidde” 🙂

Lasă un răspuns

