spamu' mioritic

Newsletter 3/2008 – Apartamente Noi – UN LUX LA INDEMANA FIECARUIA!

newsletteru’ vine de la hausfactory dot org, site pe care nu l-am vizitat în viaţa mea, nu m-am înscris la niciun newsletter, şi nici n-am s-o fac.
doborâtoare expresiile din final:

–––––––––––––––––––––––-
Acest mesaj electronic contine informatii confidentiale despre ***** Factory International SRL si este destinat clientilor nostri. Daca ati primit acest mesaj si nu va este destinat va rugam sa ne comunicati imediat prin telefon, fax (la numarul de mai sus) sau prin email
–––––––––––––––––––––––-

păi io nu sunt clientu’ vostru, mă! şi prost e ăla care vă sună să vă spună că mailul a ajuns şi că a fost citit, dându-vă vouă confirmarea că adresa e bună.

alta faină:

–––––––

Daca doriti sa fiti stersi din baza noastra de date apasati aici (link sters de mine)

This message is forwarded according to the new electronic mail legalization: Section 301, paragraph (a) (2) (c) from S.1618 under the title 3 of the S1618 decree, approved on the 105th SPAM international regulations congress, this e-mail will NOT be considered as a SPAM while it includes a method to be removed.
To be removed Reply to this email with subject: REMOVE. Please allow 24 hours for removal.

––––––––––––

fac io ceva pă metoda voastră de ştergere, că tot confirmare pentru voi este!
muriţi în beznă, mă!

Un comentariu la “spamu' mioritic

Lasă un răspuns

