şi zdrobiţi, şi devastaţi, şi cu banii luaţi

după toată tevatura online pe tema filmuleţului de la travel channel, cu sutele de rumâni indignaţi patriotic de interpretarea tendenţioasă a noţiunii de ospitalitate mioritică, hop şi Cotidianul cu un articol „incendiar”…

Secţiunea: Actualitate
(ce-o fi aşa de actual, mie mi se pare deja răsuflat, da’ mă rog…)

Titlu: Vedeta de la Travel Channel ne-a zdrobit pe banii nostri
Subtitlu: Emisiunea de pe Travel Channel care a devastat imaginea Romaniei

zdrobit şi cu imaginea devastată, mă întreb (retoric, desigur) dacă Razvan Mihai Vintilescu, autorul articolului din varianta online, e unul şi acelaşi cu Răzvan Vintilescu, autor de „Fabulospiritul mă-sii!” apărut tot azi, dar pe hârtie.

morala: cumpăraţi, bre, ziare tipărite, că e mai bune! 😀

2 comentarii la “şi zdrobiţi, şi devastaţi, şi cu banii luaţi

  1. moshule, care-i treaba cu travel channel ? am iesit rau de tot la ospitalitate ?!

    p.s.
    – uite-aici melodia in top la noi pa site

    deci sa fim uniti noi romani in fatza dushmanului. 😀

Lasă un răspuns

