cablaj decorativ

chiar nu se poate altfel? le vezi pe străzi, printre blocuri, pe blocuri, prin blocuri… fiecare le trage pe unde poate şi pe unde crede de cuviinţă. cand n-o să mai fie loc, unde le mai puneţi?

i love wireless

în scara blocului am cablurile a doi provideri de televiziune, cablurile de la romtelecom, cablul de la interfon. toate puse la ‘futu-i mă-sa’, agăţate, atârnate.

mă întreb: să le tai, sau să le las lungi?

4 comentarii la “cablaj decorativ

  1. Pingback: extreme networking « jurnal de repatriat

  2. Vai de mine! Tu ai aflat unde stau. Parca ar fii stalpul din fata casei mele!

    Eu cred ca la „scoala de retelisti” asa ii invata sa lucreze, ca prea seamna stalpul din poza ta, cu stalpul din fata casei mele. Daca n-ar fii noapte, as face o poza.

Lasă un răspuns

